Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

ilość odwiedzin strony: 277105
ostatnia aktualizacja: 06.04.2018 21:02

Dostawa 4 niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów miejskich klasy MAXI

Metryka

  • Opublikowano dnia: 23/01/2017 11:44
  • Termin składania ofert/wniosków: 17/03/2017 09:30
  • Termin otwarcia ofert: 17/03/2017 10:00
  • Wprowadzone przez: Beata Kałużna
  • Ostatnia aktualizacja: 04/06/2020 20:23
  • Kategoria: Dostawa
  • Tryb przetargu: Przetarg Nieograniczony
  • Stan: Ogłoszone
  • Wartość: Powyżej 30 tys. euro
  • Odsłon: 10230
  • Ilość załączników: 22
  • Formularz kontaktowy
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki


Ogłoszenie o przetargu

ZałącznikOgłoszenie o zamówieniu (132,41 kB)
23.01.2017 291 Pobierz plik
ZałącznikOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania i otwarcia ofert (68,99 kB)
19.02.2017 239 Pobierz plik
ZałącznikOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (97,77 kB)
03.03.2017 295 Pobierz plik

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami

ZałącznikSIWZ - ZP_A1_2017 dostawa 4 autobusów (12,18 MB)
23.01.2017 504 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (226,30 kB)
23.01.2017 408 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (7,23 MB)
23.01.2017 573 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 3 do SIWZ wymagania dotyczące monitoringu (1,30 MB)
23.01.2017 417 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 4 do SIWZ-zakres autoryzacji (1,59 MB)
23.01.2017 435 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 5 do SIWZ - Zobowiązanie innych podmiotów (181,76 kB)
23.01.2017 431 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 6 do SIWZ istotne postanowienia umowy (5,90 MB)
23.01.2017 201 Pobierz plik
ZałącznikInstrukcja otwarcia zał. nr 7 do SIWZ - Jednolitego Dokumentu Zamówień Publicznych ESPD (171,05 kB)
23.01.2017 195 Pobierz plik
ZałącznikZał. nr 7 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówień ESPD (143,73 kB)
23.01.2017 329 Pobierz plik
ZałącznikSIWZ wersja edytowalna (996,35 kB)
09.02.2017 302 Pobierz plik
ZałącznikSIWZ po zmianie z dnia 01.03.2017 r. (998,40 kB)
01.03.2017 189 Pobierz plik

Pytania, odpowiedzi, modyfikacje SIWZ

ZałącznikWyjaśnienia i zmiana treści SIWZ z dnia 01.02.2017 r. (147,97 kB)
01.02.2017 217 Pobierz plik
ZałącznikWyjaśnienia treści SIWZ z dnia 02.02.2017 r. (137,73 kB)
02.02.2017 194 Pobierz plik
ZałącznikWyjaśnienia i zmiany treści SIWZ z dnia 09.02.2017 r. (192,51 kB)
09.02.2017 207 Pobierz plik
ZałącznikWyjaśnienia treści SIWZ z dnia 13.02.2017 r. (136,70 kB)
13.02.2017 208 Pobierz plik
ZałącznikZmiana treści SIWZ z dnia 15.02.2017 r. (142,85 kB)
15.02.2017 223 Pobierz plik
ZałącznikZmiana treści SIWZ z dnia 01.03.2017 r. (146,94 kB)
01.03.2017 199 Pobierz plik

Wybór oferty najkorzystniejszej

ZałącznikInformacja z otwarcia ofert (81,41 kB)
17.03.2017 329 Pobierz plik
ZałącznikInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (130,05 kB)
29.03.2017 218 Pobierz plik

Formularz kontaktowy


Przewiń do góry

Dane kontaktowe

www.zkp.com.pl

e-mail:  zkp@zkp.com.pl

tel. 61 8116 557

fax  61 8116 521

Dane adresowe

ul. Tysiąclecia 8

62-001 Chludowo

Godziny urzędowania

biuro czynne od 7.00 do 15.00